REGULAMIN

 

  1. Niniejszy regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Monikę Przetakowską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą EMKA Monika Przetakowska, Plac Wolności 13, 62-400 Słupca, NIP 6671733023, REGON 386275976 za pośrednictwem sklepu internetowego https://szminkakosmetyki.pl (zwanego dalej Sklepem Internetowym) oraz pod adresem internetowym https://www.facebook.com/szminkakosmetyki/ .

 

§ 1 Definicje

 

  1. Dni robocze oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

 

  1. Dostawa oznacza czynność polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w Zamówieniu.

 

  1. Dostawca oznacza operatora logistycznego dostarczającego Towar do Klienta na zlecenie Sprzedawcy:

a) InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, świadcząca usługi Dostawy i obsługi systemu skrytek pocztowych (Paczkomat)

b) Poczta Polska S.A. z siedzibą w Słupcy.

 

  1. Klient oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.

 

  1. Messenger Facebooka oznacza bezpłatny uniwersalny komunikator za pośrednictwem którego, obsługiwany jest proces Zamówienia.

 

  1. Paczka Otwarta oznacza zamówienie otwarte, do którego dokładamy zakupy przez kolejne 7 dni roboczych, po których następuje wysyłka Towaru.

 

  1. Paczka Zamknięta oznacza Zamówienie zamknięte, oznaczone przez Klienta "Do Wysyłki” (od tego momentu liczony jest czas realizacji zamówienia) lub Zamówienie, które zostało zamknięte automatycznie po upływie 7 dni roboczych od otarcia Zamówienia. Po zamknięciu paczki nie ma możliwości dokładania kolejnego zakupu do Zamówienia przez Klienta. Wszelkich zmian w Zamówieniu zamkniętym, może dokonać tylko i wyłącznie Sprzedawca.

 

  1. Regulamin oznacza niniejszy regulamin świadczenia usług w ramach sklepu Szminka Kosmetyki, dostępny dla każdego klienta na stronie internetowej w zakładce Regulamin oraz  na stronie Szminka Kosmetyki na portalu internetowym Facebook.

 

  1. Sklep Internetowy oznacza stronę internetową, pod którą Sprzedawca prowadzi sprzedaż, działający w domenie https://szminkakosmetyki.pl.

 

  1. Sprzedawca oznacza Monikę Przetakowską, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Emka Monika Przetakowska, Plac Wolności 13, 62-400 Słupca, NIP 6671733023, REGON 386275976, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Technologii, będącej jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego oraz strony Szminka Kosmetyki na platformie Facebook.

 

  1. Selmo oznacza platformę do obsługi procesu sprzedaży prowadzonej poprzez Transmisje Live oraz Messengera Facebooka. Obsługuje nie tylko transmisje sprzedażowe live, ale również transakcje poprzez komentarze oraz posty.

 

  1. Szminka Kosmetyki oznacza stronę prowadzoną pod adresem internetowym https://www.facebook.com/szminkakosmetyki/ na portalu internetowym Facebook, na której prowadzona jest bezpośrednia sprzedaż internetowa Towarów, prezentowanych podczas Transmisji Live oraz postów.

 

  1. Towar oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej oraz strony Szminka Kosmetyki, mogący być przedmiotem Umowy Sprzedaży.

 

  1. Transmisja Live oznacza transmisję sprzedażową prowadzoną na żywo na portalu Facebook na stronie Szminka Kosmetyki, prowadzoną o określonej godzinie, na której prezentowane są Towary do sprzedaży detalicznej dostępne w Sklepie Internetowym oraz do złożenia Zamówienia bezpośrednio na transmisji.

 

  1. Umowa Sprzedaży oznacza umowę sprzedaży towarów zawartą na odległość, na zasadach określonych w regulaminie, pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.

 

  1. Zamówienie oznacza oświadczenie woli klienta, zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę towaru, złożone zgodnie z niniejszym regulaminem.

 

§ 2 Postanowienia ogólne

 

  1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego oraz strony Szminka Kosmetyki, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony internetowej sklepu,  strony Szminka Kosmetyki prowadzonej na portalu Facebook, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na stronie internetowej sklepu (z wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na stronie internetowej sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.

 

  1. Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klientów ze strony internetowej sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie strony internetowej sklepu na urządzeniach końcowych Klientów.

 

  1. W celu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym lub na stronie Szminka Kosmetyki wymagane jest posiadanie konta na portalu internetowym Facebook, poprawnego działania sieci Internet, korzystania z dowolnej przeglądarki internetowej, oraz posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej (potocznie zwanym e-mail) i aktywnego numeru telefonu.

 

§ 3 Zamówienia 

 

  1. Informacje zawarte na stronie Sklepu Internetowego oraz stronie Szminka Kosmetyki nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.

 

  1. Klient może składać Zamówienia poprzez system Selmo w Sklepie Internetowym za pośrednictwem strony internetowej 24 godziny na dobę, podczas trwania Transmisji Live w określonych godzinach lub po jej zakończeniu przy pomocy kodów sprzedażowych wpisywanych w komentarzu pod filmem lub zdjęciem produktu oraz pisząc wiadomość prywatną w aplikacji Messenger Facebooka.

 

  1. Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej sklepu, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia „Dodaj do koszyka” pod danym Towarem prezentowanym w Sklepie Internetowym. Po skompletowaniu całości zamówienia Klient wybiera opcję  „Przejdź do podsumowania” i zostaje przekierowany na konto na portalu internetowym Facebook, lub dokonuje zakupu jako gość (wypełniając niezbędne dane do wysyłki). Po przekierowaniu na konto na portalu społecznościowym Facebook, Klient wybiera opcję „Przejdź do Zamówienia” , gdzie uzupełnia swoje dane adresowe, dokonuje wyboru sposobu Dostawy oraz formy płatności i składa zamówienie wybierając przycisk „Kupuję i płacę”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży oraz zobowiązany jest do zapoznania się i zaakceptowania treści niniejszego Regulaminu.

 

  1. Klient składający zamówienie za pośrednictwem strony Szminka Kosmetyki na portalu internetowym Facebook dostaje podsumowanie na Messenger Facebooka opatrzony komunikatem „Przesyłamy podsumowanie”. Po wybraniu opcji „Przejdź do zamówienia” postępuje identycznie, jak w przypadku zamówienia za pośrednictwem strony internetowej sklepu.

 

  1. Klient dostaje możliwość Zamówienia otwartego, czyli tzw. Paczki Otwartej. Paczkę Otwartą klient opłaca regularnie po każdych zakupach, przy pierwszym zakupie opłaca również koszt wysyłki. W kwestii klienta pozostaje wybór formy oraz ilości wysyłek. Nie jest w kwestii Sprzedawcy wybieranie formy wysyłki oraz łączenie zakupów w jedno Zamówienie. Jeśli Klient opłaci więcej niż jeden koszt wysyłki do danego zamówienia, Towary zostaną wysyłane w podany przez Klienta sposób. Paczka Otwarta zostaje przez 7 kolejnych dni roboczych po zaznaczeniu opcji „Paczka Otwarta”. Klient wybierając opcję Paczki Otwartej, po opłaceniu pierwszego zakupu wraz z kosztem wysyłki, może przy kolejnym zakupie w opcji sposób dostawy wybrać opcję „Mam OPŁACONY KOSZT WYSYŁKI wraz z pierwszym zakupem”, uniknie wtedy dodatkowych kosztów wysyłki. Po upływie 7 dni roboczych zamówienie zostaje zamknięte automatycznie, a Sprzedający w terminie podanym w niniejszym Regulaminie wysyła je do Kupującego, przy czym Sprzedawca nie jest zobowiązany o poinformowaniu o tym fakcie Kupującego.

 

  1. Złożone zamówienie ze statusem „Utworzone” (brak wypełnionych danych adresowych, formy wysyłki i formy zapłaty) zostaje automatycznie anulowane po 2 dniach roboczych od złożenia zamówienia.

 

  1. Jeśli po złożeniu Zamówienia lub w czasie realizacji Zamówienia okaże się, że przynajmniej jeden z zamówionych towarów jest niedostępny, Sprzedawca zrealizuje zamówienie częściowo. Zamówienie będzie obejmowało te spośród zamówionych towarów, które są dostępne. W zakresie niedostępnych produktów zamówienie zostanie anulowane, a płatność za dany Towar zwrócona do Klienta w terminie 14 dni roboczych od anulowania.

 

  1. Złożenie Zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.

 

§ 4 Płatności

 

  1. Ceny na Stronie Internetowej oraz stronie Szminka Kosmetyki na portalu Facebook zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.

 

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: 
  2. BLIK, płatność natychmiastowa poprzez zewnętrzny system Autopay, obsługiwany przez firmę Autopay S.A. ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu Autopay o dokonaniu płatności przez Klienta) 
  3. Przelew online, płatność natychmiastowa poprzez zewnętrzny system Autopay, obsługiwany przez firmę Autopay S.A. ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu Autopay o dokonaniu płatności przez Klienta) 
  4. Przelew standardowy, płatność dotrze do 2 dni roboczych na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy oraz zaksięgowaniu płatności w systemie Selmo). 
  5. Gotówka za pobraniem, płatność u Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę paragonu do akceptacji zamówienia w komunikatorze Messenger Facebooka, brak akceptacji paragonu oznacza anulację przez Klienta zamówienia). 
  6. Płatność w sklepie w siedzibie firmy Plac Wolności 13, 62-400 Słupca w określonych dniach i godzinach.

 

  1. Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w ciągu 24 h, jeżeli wybrał formę przedpłaty.

 

  1. W przypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w §4 ust. 3 Regulaminu, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowe 24 h na dokonanie płatności i informuje o tym Klienta. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca odstępuje od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

 

§ 5 Dostawa

 

  1. Sprzedawca realizuję dostawę na terenie Polski, a w szczególnych przypadkach również na terenie Unii Europejskiej (po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów wysyłki i realizacji dostawy z Klientem).

 

  1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar zgodnie z Umową Sprzedaży.

 

  1. Sprzedawca zobowiązuje się zrealizować Zamówienie do 7 dni roboczych od zamknięcia Zamówienia czyli tzw. „Paczki Zamkniętej” oznaczonej przez Klienta lub Sprzedawcę „Do wysyłki”. Liczba dni potrzebna do realizacji Dostawy określona zostaje przez firmę zewnętrzną obsługującą Dostawy.

 

  1. Zamówione Towary dostarczane są do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w danych adresowych w systemie Selmo podawanych przy składaniu Zamówienia. W przypadku wyboru Paczkomat InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie jako Dostawcy, adresem Dostawy będzie adres lub numer paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia. 

 

  1. W dniu wysłania Towaru do Klienta przekazywana jest w komunikatorze Messenger Facebooka Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
  2. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.

 

  1. Sprzedawca przesyła dowód zakupu obejmujący dostarczane Towary wraz z dostarczanymi Towarami. Klient w celu otrzymania faktury VAT powinien zadeklarować w momencie dokonywania zakupu, że nabywa Towar jako Przedsiębiorca (podatnik). Zgłoszenie powyższej deklaracji następuje poprzez rozmowę telefoniczną lub wiadomość wysłaną przez Kupującego do Sprzedawcy drogą komunikatora Messenger Facebooka.

 

  1. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą internetową przez komunikator Messenger Facebooka lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt ponownej Dostawy.

 

§ 6 Odstąpienie od Umowy sprzedaży i zwrot Towaru

 

  1. Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni roboczych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 

 

  1. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta, Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta lub wskazaną przez nich osobę trzecią inną niż przewoźnik.

 

  1. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu pisemnie na adres Emka Monika Przetakowska, Plac Wolności 13, 62-400 Słupca lub poprzez komunikator Messeger Facebooka w wersji pdf. Klient ma obowiązek zawiadomienia Sprzedawcy o zamiarze odstąpienia od Umowy Sprzedaży drogą telefoniczną lub poprzez komunikator. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży jest ona uważana za niezawartą.

 

  1. Sprzedawca ma obowiązek nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta, lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu dokonane przez niego płatności, bez kosztów Dostawy Towaru do Konsumenta, lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta, lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru, lub dostarczenia przez Konsumenta, lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

 

  1. Klient Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta korzystający z prawa do odstąpienia zobowiązany jest do odesłania zwrotu Towaru na swój koszt. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta poniesionych przez niego kosztów.

 

  1. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ma obowiązek zwrócić wraz z oświadczeniem Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania Towaru.

 

  1. Jeśli przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, to po otwarciu opakowania nie można zwrócić Towaru ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

 

  1. Nie ma możliwości zwrotu Towaru, którym są oprawki okularów, można jedynie je reklamować w momencie kiedy są wykonane wadliwie lub zawierają wadę jakościową. Klient zostaje poinformowany o braku możliwości zwrotu oprawek w momencie składania zamówienia.

 

  1. Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy Towaru przecenionego i taki Towar nie podlega zwrotowi.

 

  1. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta. W przypadku płatności BLIK i Przelewu online zwrot płatności dokonuje się na numer bankowy podany przez klienta w komunikatorze Messenger Facebooka lub podany w oświadczeniu odstąpienia od umowy.

 

§ 7 Reklamacja Towaru i odpowiedzialność za niezgodność Towaru z umową

 

  1. Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego: opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, o którym Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował.

 

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar jest niezgodny z umową (rękojmia). W takim wypadku Kupujący może złożyć do Sprzedawcy reklamację zgodnie z przepisami o umowach zobowiązujących do przeniesienia własności towaru na konsumenta (rękojmia, art. 43a-43g Ustawy o Prawach Konsumenta). Żadne z postanowień nie wyłącza ani nie ogranicza praw Konsumenta oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności dotyczących rękojmi.

 

  1. Sprzedawca nie udziela gwarancji na oferowane w Sklepie Internetowym towary, chyba że w opisie towaru w Sklepie Internetowym wskazano inaczej. Towary mogą być jednak objęte gwarancją udzieloną przez podmiot trzeci (np. producenta, dystrybutora, importera).

 

  1. Kupujący, który chce złożyć reklamację z tytułu rękojmi, jest proszony w pierwszej kolejności o kontakt poprzez komunikator Messenger Facebooka lub za pośrednictwem telefonu (godziny są wskazane w Sklepie Internetowym i na stronie Szminka Kosmetyki). W niektórych przypadkach do rozpatrzenia reklamacji nie jest konieczne dostarczenie reklamowanego towaru do siedziby firmy – w takim wypadku wystarczające może być przesłanie (poprzez komunikator) zdjęć przedstawiających reklamowany towar wraz z przedstawieniem kopii dowodu zakupu.

 

  1. Jeśli do rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest dostarczenie towaru, to reklamacje z tytułu rękojmi towarów zakupionych w Sklepie Internetowym lub na stronie Szminka Kosmetyki dokonywane są przez odesłanie towaru na koszt Kupującego, na adres: Emka Monika Przetakowska, Plac Wolności 13, 62-400 Słupca.

 

  1. W reklamacji Kupujący powinien również wskazać przyczynę reklamacji oraz treść swojego żądania. Żądaniu obniżenia ceny powinno towarzyszyć określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona. Reklamacja powinna również zawierać dane Kupującego, umożliwiające udzielenie odpowiedzi na reklamację (imię i nazwisko, adres).

 

  1. Kupujący składający reklamację towaru powinien okazać dowód jego zakupu (paragon fiskalny - papierowy) lub fakturę VAT (papierową). Brak dowodu zakupu, wskazującego na to, że Szminka Kosmetyki jest podmiotem odpowiedzialnym z tytułu rękojmi, może skutkować odmownym rozpatrzeniem reklamacji.

 

  1. W przypadku reklamacji spowodowanych wystąpieniem działań niepożądanych, np. uczuleniem na zastosowanie towaru zakupionego w Szminka Kosmetyki, Kupujący – ze względu na konieczność powiadomienia dostawcy towaru przez Szminka Kosmetyki o występowaniu działań niepożądanych – jest proszony o wskazanie w reklamacji, że użycie kosmetyku spowodowało wystąpienie działania niepożądanego.
  2. Szminka Kosmetyki rozpatruje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania.

 

  1. Sposób rozpatrzenia reklamacji zależy od żądania Kupującego. Zgodnie z art. 43d i 43e Ustawy o Prawach Konsumenta, jeśli sprzedany Towar jest niezgodny z umową: Kupujący może żądać wymiany Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.

 

  1. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli Sprzedawca wykaże, że niezgodność Towaru z umową jest nieistotna.

 

  1. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, gdy Kupujący w chwili zawarcia umowy został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową (art. 43b ust. 4 Ustawy o Prawach Konsumenta) oraz najpóźniej w chwili zawarcia umowy, wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru o wadzie towaru (art. 557 § 1 Kodeksu cywilnego).

 

  1. Jeżeli Kupujący powiadomi Sprzedawcę, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, o indywidualnym celu, do którego towar jest potrzebny Kupującemu, a Sprzedawca zaakceptuje ten cel, to nieprzydatność towaru do tego celu będzie traktowana jako niezgodność towaru z umową.

 

§ 8 Ochrona danych osobowych

 

  1. Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.

 

§ 9 Postanowienia końcowe

 

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.

 

  1. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy Sprzedaży strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

 

  1. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php. Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Szminka Kosmetyki informuje jednakże, że nie zobowiązuje się do korzystania z powyższej platformy ODR w związku z umowami zawieranymi w ramach Sklepu Internetowego, chyba że taki obowiązek wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

 

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.

 

  1. Wszelkich informacji związanych ze Sklepem Internetowym oraz stroną Szminka Kosmetyki (np. o dostępności towarów, statusie realizacji zamówienia) udzielamy pod numerem telefonu 577 676 334 od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 8:00 do 16:00 lub poprzez komunikator Messenger Facebooka.

 

  1. Wersja regulaminu z dnia 1.01.2024 r.
Zapisz się do newslettera
Bądź na bieżąco z nowościami i okazjami
Sklep na platformie
Selmo